poniedziałek, 6 września 2010

URODZINY

to taki prezent dla mnie od siebie:) zobaczymy,czy będę systematyczna i cierpliwa w uczeniu się choćby zasad edycji na blogu.
Od kilku miesięcy obserwuję kilka blogów i codziennie z niecierpliwością czekam na połączenie się z netem i nowe wpisy.To trochę tak jak w filmie Masz wiadomość z Meg Ryan i Tomem Hanks ,gdy czekali na moment włączenia komputera i pojawienie się ikonki w skrzynce odbiorczej:) albo otwieranie ulubionej gazety ,takiej czystej,nie pogniecionej jeszcze przez wszystkich domowników,pachnącej drukarnią.

Kwiaty ,które dostałam to róże.Przyznam się do brzydkiej sprawy.Nie kocham róż w bukietach:(są dla mnie synonimem najprostszego rozwiązania podczas wizyty w kwiaciarni.Zachwycam się pnącymi różami  w ogrodzie,pachnącymi pąkami posadzonymi przy tarasie.Natomiast związane wstążką i podane ze sreberkiem trzymającym łodyżki w stanie na baczność nie powoduje przyspieszonego bicia mojego serca.Nie spokojnie nie jestem wybredna hahaha po prostu gustuję w innych kwiatach.

no cóż Martu przed Tobą kolejny rok ze zmieniona liczbą przy wieku.Wszystkiego najlepszego i niech ten rok przyniesie dobre chwile:) i motywację.

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego i masz juz pierwsza obserwujaca!
    Z niecierpliwoscia czekam na "rozwoj wydarzen":-)
    pozdrawiam cieplo z Italii
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. ;)

    To ja też trzymam kciuki i życzę wszystkiego dobrego :) przede wszystkim trzeba chcieć! I wtedy się udaje...

    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze najlepsze życzenia dla znajomej-nieznajomej. Po drugie: witam serdecznie początkującą ... też nia jestem w dalszym ciagu mimo 3 miesięcy za sobą to dopiero od miesiąca sie rozkręciłam. Zapraszam do mnie. PS blogowanie wciąga to fakt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już Cię mam w ulubionych , teraz idę się zapisać do obserwowanych :)))))))) Zapraszam z rewizytą :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech się wiedzie, w życiu i na blogu! :)
    "Masz wiadomość" to jeden z moich ukochanych filmów.

    OdpowiedzUsuń