niedziela, 28 listopada 2010

kula śniegula

Cieszę się  z tego dzisiejszego śniegu.Głównie z powodu szczęśliwej dzieciarni.Chłopakom niewiele do zadowolenia potrzeba:)Ja jak zwykle ,gdy widzę pierwsze płatki śniegu słyszę w duszy piosenkę z dzieciństwa.Banalna,ale kto powiedział,że wszystko musi być na najwyższym poziomie
Pada śnieg
 Ja tez wyskoczyłam na chwilkę ,żeby utrwalić  obrazy za oknem.
Pierwszy sopelek w tym roku:)dla mnie to motylek szykujący się do odlotu,dlatego "poruszony";)

Drzewa spod  których dopiero co zbieraliśmy spadające liście



i łąka ,która powoli zamienia się w lodowisko ,a na zdjęciu może udawać rzekę



 zapomniane spinacze i rododendron ,którego muszę koniecznie okryć kołderką na zimę




Życzę,żeby nadchodzący tydzień,był wypełniony pozytywna energią:)oby mi się ta energia udzieliła.


4 komentarze:

  1. Życzę tej pozytwynej energii zatem bardzo!
    Też dzisiaj chwytałam ten śnieg na zdjęciach, do totalnego zamarznięcia palców:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też zimowo i śniegowo:)))))))a ma sypać przez najbliższe dni non stop. Lubie taka pogodę ale jak mogę byc domu a nie przemieszczać się samochodem przez zaśnieżone ulice.
    Energio trzymaj się !!!!

    Zapraszam na moje candy:)))))

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwa zima. Jednak przyszła ;) Pozytywnej energii na nadchodzący tydzień zatem! Mi też będzie bardzo potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam taką zimę, a roześmiane buźki dzieci szalejących w śniegu (a widzę takowych kilkanaście dziennie) wynagradzają mi marznięcie na przystankach.

    OdpowiedzUsuń